Kunta korottaa vapaa-ajan käyttömaksuja - muista jäsenetusi!

1.9.2023

Alkaneen talvikauden harrasteet käynnistyvät pikkuhiljaa. Totutun kaavan mukaisesti erilaisten vapaa-ajan toimintojen harrastajat ovat tottuneet vuosittaisiin hintojen korotuksiin, välillä pienempiin, välillä suurempiin. Tänä syksynä ainakin kunnan vapaa-ajan vuosikortin hinta nousee merkittävästi, peräti 30 % sekä vuosikortin että kulkutunnisteen osalta. Tavallinen peruskäyttäjä maksoi viime vuonna liikuntatilojen yms käytöstä 60 € korttimaksua ja 20 € kulkutunnisteesta, mikäli hänen käyttövuoronsa ajoittuvat liikuntahallin aukioloaikojen ulkopuolelle. Tulevana kautena vastaavat maksut ovat 80 € ( 30 %:n korotus ) ja 30 € ( 50 %:n korotus )

Huomattakoon että alle 16 vuotiaat käyttävät tiloja ilmaiseksi. Lisäksi valikoimaan on tullut kesäasukkaille oma osavuotinen malli. Työttömien, opiskelijoiden ja varusmiesten osalta kortin hinta on 50 €/vuosi.

Puuttumatta korotusten perusteluihin, totemma JHL:n jäsenistön osalta; nyt kannattaa muistaa jäsenetu! Oma yhdistyksesi eli Ilomantsin JHL Ry palauttaa sinulle puolet vuosikortin hinnasta, yksinkertaisesti näin: maksa vuosikortti, ota kuitista kuva ja lähetä se ( sekä maksuyhteystietosi ) rahastonhoitja Vesa Sorolalle vesa.sorola @ gmail.com ja palautus maksetaan viipymättä tilillesi. Etu koskee tällä hetkellä vuosikorttia ( ei kulkutunnisteen osuutta )

Liikunnallista syksyä!