Osallistu Ammattialafoorumiin Tampereella!

31.5.2021

JHL järjestää Ammattialafoorumin syksyllä 2020. Yhdistyksemme tarjoaa jäsenille tuen maksamalla osallistumismaksun ( sisältää ohjelman, ruokailut ja majoituksen ) Seuraamme myös aktiivisesti järjestyykö alueelta yhteiskuljetusta! Ammattialafoorumin ilmoittautuminen tapahtuu verkossa oheisen linkin kautta. Jos tarvitset apua ilmoittautumisen suhteen, ota yhteyttä pj Vesa Sorola tai jäsenasiainhoitaja Heini Turunen, tai joku muu toimihenkilö! Seuraa myös tulevaa jäsenhankintakampanjointia - voit pyytää mukaan työtoverin tai ystävän, jos saat hänet innostettua liittymään jäseneksi. Ammattialafoorumin suhteen kannattaa toimia nopeasti, osallistujamäärä on rajattu ja ilmoittautumismahdollisuus saattaa päättyä jo kesän kuluessa!