Yhdistyksemme ehdokkaat edustajistovaaleissa!

8.2.2022

JHL:n edustajistovaalit käynnistyivät maanantaina 7.2.2022 ja äänestää voi 1.3. saakka. Äänestää voi postitse tai suoraan verkossa, liiton sivuilla tietoa vaaleista sekä linkki äänestysjärjestelmään lötyvät JHL:n vaalisivustolta. Jokainen JHL:n jäsen on oikeutettu äänestämään - oman alueensa ehdokasta. Itä-Suomen alueen ehdokkaat löytyvät kootusti listalta, jonka voit ladata tästä. Jäsenlehti Motiivin välissä jokaiselle postitettu Itä-Suomen ehdokaslista on puutteellinen, koska se sisältää vain demariryhmän ehdokkaat.

Omasta yhdistyksestämme ehdolla on kaksi henkilöä. Pääluottamusmies Kari Hämäläinen ( no: 11 ) ja puheenjohtaja Vesa Sorola ( no: 83 ). Aikaisemmin yhdistystämme edusti liiton hallinnossa pitkäaikainen puheenjohtajamme Pekka Korhonen, jolle teillä arvoisat jäsenet on nyt tilaisuus äänestää jatkaja JHL:n edustajistoon!

Äänestämällä osallistut myös liiton järjestämään vaaliarpajaiseen, jossa palkinnot ovat huomattavia - 1000 €:n lahjakortteja ja sähköpyöriä!