Koulutus

JHL-opistolla ollaan palattu lähikoulutuksiin.

Koronatilanteen helpottumisen myötä JHL-opistolla palaudutaan - osittain - aikaan ennen pandemiaa. Muutoksia aikaisempaan ja totuttuun koulutusmalliin on kuitenkin tehty, ja myös jatkossa etäkoulutusten osuus tulee olemaan suurempi.

Ennen koronarajoitusten aikaa JHL-opisto kehitti lähikoulutuksia siirtäen osan niistä lähemmäs jäsenistöä. Helsingin pääasiallisen koultuspaikan eli fyysisen JHL-opiston rinnalle avattiin toimipisteitä maakuntiin. Lähimpänä meitä aloitti JHL-opiston Kuopion toimipiste. Nyt tähän kehitykseen palataan ja kun käytte liiton koulutuskalenteria läpi, huomioikaa että aikaisemmasta poiketen varsin monet kurssit sijoittuvat nyt maakunnallisiin opiston toimipisteisiin. Jos siis vierastat matkustamista Helsinkiin, sinun kannattaa tutkia kurssikalenterista Kuopion lähikoulutukset sekä etänä järjestettävät kurssit.

Koulutusvalikoima on merkittävästi laajentunut viime vuosina. Apua koulutusasioista saat suoraan JHL-opistolta, verkkoteitse JHL:n nettisivustolta tai oman yhdistyksesi opintosihteeriltä Toni Niittyseltä (yhteystiedot).

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Linkit JHL:n ja aluetoimiston koulutussivuille